فردا نماز جمعه در جیرفت اقامه می شود 

فردا نماز جمعه در جیرفت اقامه می شود 

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام مرتضی احمدی گفت: فردا ۲۱ آذر پس از گذشت مدت زمانی قریب ۳ هفته نماز جمعه در شهرستان جیرفت برگزار می شود,

حجت الاسلام «مرتضی احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اهمیت شرکت در نماز جمعه، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، «نماز جمعه یک سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن است».

 



مسئول ستاد نماز جمعه شهر جیرفت بیان کرد: فردا ۲۱ آذر پس از گذشت مدت زمانی قریب ۳ هفته نماز جمعه در شهرستان جیرفت برگزار می شود,
 

 


وی افزود: از آنجایی که طی چند هفته گذشته شهرستان جیرفت به دلیل شیوع کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی قرار داشت بنابراین طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا نماز جمعه در این شهر تعطیل شد.
 

 



حجت الاسلام احمدی ابراز کرد: اما اکنون این شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد و مطابق مصوبات ستاد استانی کرونا و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان فردا نماز جمعه در جیرفت اقامه می شود.
 

 



مسئول ستاد نماز جمعه شهر جیرفت اظهار کرد: نماز جمعه فردا در مصلی پیامبر اعظم جیرفت و به امامت حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه این شهر اقامه می شود.
 

 



وی در خاتمه تاکید کرد: در راستای حفظ سلامت نمازگزاران، نماز جمعه همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شده و نمازگزاران نیز بایستی علاوه بر استفاده از ماسک، مهر نماز و سجاده به همراه داشته باشند.

پایان پیام/ 586